~Peristiwa D 2 Majlis Perkahwinan~

14hb Mac 2009...my school mate wedding....eta dan faizal..
menjamu selera...amek gambar..dan masa nak balik tu..
my sandal hilangggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!
waaaaaaa....dah la baru beli!!!!!!!!!!!!
aku masa tu..muka dah masam mencuka dah...
merata aku cari..x jumpa..
sapala yg amek aku punya sandal..kurang ajar betulla!!
curi2 yg org..(sampai skang geram lagi nih!)
dan baru2 ni..terjadi lagi satu peristiwa yg memalukan aku...
anak makcik tu tumpahkan air...abis basah baju aku..eeeee
bengong tul la..dah la..x mintak maaf..boleh plak wat derk je...
eee geram tul la..sume pandang kat aku..basah lencun baju aku kena air sirap...

4 comments:



nURiZLaNi tULiPiA said...

after this, u must be more carefull.....

iza melatie said...
This comment has been removed by the author.
ema sugitani (Addin) said...
This comment has been removed by a blog administrator.
wahidah zakaria said...

hi saye ayong...can u teach me nak pkai template yg mcm u pkai ni...nk install cmane ye...da choose mane nak pkai tp xpndai nk install

Post a Comment